vineri, 5 februarie 2010

mai citim??

in "tinerete" eram pasionata de lectura...am citit destul de mult, dar nu suficient! in facultate, m-am cam lasat de sportul asta si acum, sincera sa fiu, imi pare rau. asa ca incerc sa reinvii placerea de a citi. cum?? citind!! asadar, m-am apucat sa citesc 2 carti pe care nu le-am citit la timpul potrivit, dar pentru ca mai bine mai tarziu decat niciodata...acum citesc "O calatorie spre centrul pamantului" de Jules Verne(sechele din copilarie cand nu mi-a placut Jules Verne) si "Avarul" de Moliere. Da, le citesc in paralel, poate pentru a recupera timpul pierdut :)
So, voi mai cititi? Si daca da, ce??!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

wow...multitasking. doua cuvinte : audio books.

Iti vor schimba viata

George Colang spunea...

citim...Plotin! de nevoie...

No Mo' spunea...

Audiobooks sunt o solutie... pentru snobi. Adica sa nu zici ca nu stii care e actiune aprin nu-stiu-ce carte... Dar alta e senzatia cand tii cartea in brate, la veioza sau... nu stiu.
Eu n-am citit prea mult la viata mea, dar am citit ceva... Mai nou citesc publicistica si memorii (R. Turcescu, E. Istodor, Neagu Djuvara, Al. Paleologu). Dar si mai nou... nu prea am timp sa citesc. Citesc 2-3 postari pe zi... bloguri, da.

Manuela spunea...

da, nici pe mine nu ma incanta ideea de audio book...mirosul cartilor, imaginile care ti se formeaza in minte, viata pe care tu o dai fiecarui personaj in parte...toate sunt ca urmare a filelor care se succed pana la ultima coperta. Si de ce sa nu recunoastem, cartile sunt cele care ne invata sa citim si care mentin aprinsa in noi flacara limbii romane. Altfel, ajungem toti sa aven numai "succesuri"!