miercuri, 3 februarie 2010

iubitul meu, de ziua enamoratilor iti dau...

...iti dau de nu te vezi daca nu primesc nimic :))



in schimb dragele mele, uitati ce puteti face voi cadou celor pe care cu drag ii numiti "iubiti", "prieteni", "bah", "asta" sau mai stiu eu cum...

so...v-ati saturat sa tot strangeti frimiturile dupa iubi, sa dati cu matura de fiecare data cand ia o gustarica sau pur si simplu taie o felie de paine??!! acum aveti solutia!! de cate ori nu v-a alintat partenerul spunandu-va "briosica mea dulce, strange tu frimiturile, ca eu sunt obosit!"???!!!! asa ca, dragele mele, ce poate fi mai potrivit pentru el, de ziua indragostitilor decat UN MINI ASPIRATOR DE MASA "BRIOSA"

- mic, practic si evident, delicios de eficient, mini aspiratorul va va transforma partenerul de viata intr-un impatimit al curateniei, intr-un Mr Proper numai si numai al dumneavoastra!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

din pacate produsul va fi retras de pe piata imediat dupa ce unui destept o sa-i vina ideea geniala de a-si aspira rusinea.
ceva in genul american pie, versiunea romanian muffin.