miercuri, 3 februarie 2010

yuhuuuuu

mda...am revenit! in fine, eu am revenit mai demult, dar abia acum dau semne sa-mi revin din punctele de vedere care conteaza. adica sa las lenea la o parte, sa fiu mai plina de viata, sa uit de depresii, de oboseala si de unele probleme pe care mi le creez singura. asa ca m-am hotarat sa-mi revin, sa fiu mai activa...atat fizic, psihic cat si blogistic (daca nu exista cuvantul, il inventez eu acum)!!!! adica ce daca n-am nik inteligent de zis, de povestit sau de comentat?!! adik ce daca nu citeste nimeni ce scriu eu aici??? lasa ca dau mass pe mess, imi pun linku la status si pe facebook, sa ma stie tot poporu'!!! :))
iarna asta care nu da semne sa mai plece imi provoaca spasme si o sa incep sa urasc zapada. m-am saturat de frig, de gheata si de manusi. vorba unei prietene: vreau sa ma plimb in tricou si gecuta!!!!!
si iarna nu e singura care ma termina psihic...de 1 luna mi-am mutat televizorul din sufragerie in dormitor, constienta fiind ca imi fac rau! acum de fiecare data cand il deschid ii vad pe basescu, boc, udrea&company :(( nu mai poooottttttttttttttttt sa ma apere cineva de flacara violet ce o simt in spate!!!

de la inceputul anului incoace zici ca sunt mamaia. ma bag in pat la 8 si la 9-9 jumate deja dorm! pai e normal asa ceva??? uite si asta ma deprima, dar tot nu la fel de mult ca basescu!! :))

asa ca m-am hotarat sa-mi revin...adica cum??? eu, care eram o floricica in glastra (nam zis-o eu, mi-a zis-o duda), acu sa fiu o muscata ofilita>>!!! neveeeerrrrrrr!!! so, imi dau din plin doua palme si sper sa imi revin cat mai repede ca altfel o sa ajung sa sperii copiii pe strada:(
pentru inceput, am planuit in vederea revenirii mele, un sejur de 3 zile acasa, la rm-sarat! sa imi aduc aminte de tinerete, de prieteni si de timpurile alea care pot parea plictisitoare, dar erau frumoase!! astfel, se ia una bucata duda, se merge la gara, se ia trenul spre rm-sarat, se pupa doua bucati parinti si se da fuga sambata spre seara la o ciocolata calda si o barfa mica!! va spun eu ca face minuni!!! veniti si voi???!!!

Niciun comentariu: