marți, 8 decembrie 2009

mi-e scarba...

ne-am pregatit de alegeri, au venit, au plecat si noi am ramas, vorba cantecului, tot ca prostii!! ca a iesit basescu, mi-e groaza sa o mai spun, ca mi-e antipatic si mi se pare scapat de la nebuni am s-o mai zic. nu, nu mi-e drag geoana...e prost facut gramada, dar parca ceva mai sanatos la mansarda, mai echilibrat si de ce nu, cu fatza de sef de stat. pai sa fim seriosi, daca vor astia de la Hollywood sa faca Lord Of The Rings 4 si nu le merg calculatoarele, pot oricand sa-l foloseasca pe base in rolul lui Gollum.
mi-e scarba ca o sa iasa iar basescu prin piete, pe la televiziuni, o sa se scalde iarasi prin multimi de zici ca acasa n-are apa calda si o sa strige pana o ragusi ca pe el l-au votat romanii. l-au votat pe p***a masii....ca la 75 de sutimi distanta e clar ca nu te-au votat ROMANII !!!
mi-e scarba ca ma sa-l vad iar pe boc umflandu-se tot, gata gata sa-i plesneasca vreo vena de mandrie, privindu-ne cu dispret de la cei 1,20m ai sai, sau 1,22 daca sta pe varfuri!
mi-e scarba ca iar am sa-i vad tzatzele lu' udrea, dar macar acum n-am sa-i mai aud vocea pe la radio, stimandu-se ea pe sine, ea care de fapt nu e ea, dara daca ar fi, s-ar stima!!
mi-e scarba de blaga, de berceanu si de toti PD-Listii aia mici si cu limba lunga, moale si pufoasa.
mi-e scarba si de geoana care s-a innecat ca tiganul la mal
mi-e scarba de tariceanu care vrea iar alianta si guvern cu PD-l. oi fi eu mai proasta...dar n-am avut deja asa ceva si-a iesit ca p**a???!!!!!!!
mi-e scarba de antonescu care incepe sa o dea inapoi si ca sa isi salveze partidul si implicit sefia lui de la scindare/pieire o sa accepte alianta cu PD-L

Niciun comentariu: