vineri, 30 octombrie 2009

Noi...


De 3 zile ma obsedeaza o carte. Ma obsedeaza la modul ca mi-am adus aminte de ea intr-o noapte, de subiectul ei, mai excat, dar nu am reusit timp de 3 zile sa realizez cine a scris-o si ce titlu are. Desigur ca imi aduceam aminte vag actiunea si exact locul in care am citit-o (pe tren)...dar sa imi aduc aminte macar o idee din titlu, nici vorba. Asa ca am inceput sa fac conexiuni: era ceva gen Kafka, dar nu era Kafka pentru ca imi aduceam aminte tot ce am citit de Kafka...era ceva gen "1984" a' lu' Orwell, dar nu era "1984" pentru ca p-asta n-am citit-o niciodata :D m-am multumit cu filmul!! Si uite asa ma perpelesc de 3 zile incoa..am intrebat mai multa lume...dar neah, nici un rezultat:(( Dar pentru ca la faze de-astea sunt de-a dreptul maniaca, nu am renuntat la cautare si la stors fiecare neuron in parte(asta a fost treaba scurta si usoara)si de-adata amicu' google mi-a intins o mana de ajutor, mi-a aratat calea, lumina, m-a salvat!!!!! Nu pot descrie sentimentul de satisfactie si usurare pe care l-am incercat in acel moment. Chinul meu a luat sfarsit! Iar raspunsul este unul simplu: "NOI"...acesta este numele romanului mult cautat, iar numele autorului buclucas este Evgheni Zamiatin!
Nu spund decat ca este o carte magnifica, cu un subiect nteresant, scrisc intr-o maniera unica. Da, aduce cu "1984", dar sunt asa de multe diferente...Nu am sa incep sa fac o recenzie a cartii pentru ca, sincer, au trecut cam 2 ani de cand am citit cartea si evident, nu mai retin detaliile...dar pot doar sa spun ca merita citita, ca e o carte care lasa urme!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

"o carte care lasa urme..."

Nu, multumesc. Imi plac cartile care se duc fara sa lase urme.