vineri, 23 octombrie 2009

fiti buni si fiti nebuni...

am o noua pasiune, o noua dependenta in drum spre munca...guerrilla de dimineata (in fiecare dimineata de la 7-10 la radio guerrilla). recunosc ca nu m-am dat niciodata cu capul de pereti de drag ptr Dobrovolschi si Craioveanu (pt cel din urma chiar deloc), dar de ceva timp incoace parerea mea e alta. tipii astia doi chiar sunt misto si chiar sunt destepti! pe dobro il mai citeam razlet prin 24fun iar pe craio il stiam de la protv si mi-a ramas mereu in minte ca "bucifal"
nu sunt o mare consumatoare de radio, dar dimineata, in drum spre munca imi indes castile in urechi si dau la maxim. guerrilla am descoperit-o mai demult, dar de cateva saptamani ascult dimineata de dimineata si rad singura in autobuz de se uita lumea ciudat la mine, iar babutele isi cauta scaun in alta parte :)) si pentru ca atunci cand imi place un lucru caut mai multe lucruri despre el, am cautat si am gasit http://www.dobro.ro/
si nu uitati fetelor, ca dobro are prietena iar craio e casatorit...:))))

Un comentariu:

Anonim spunea...

ba, deci am un coleg care seamana leit cu dobrovolski. o sa-i fac o poza odata, poate nu ma vede.