vineri, 16 octombrie 2009

cetatean turmentat...ramai asa!!

anu' asta e an electoral asa ca e din nou nebunie pe scena politica (de fapt, la noi nebunia e permenenta). eu cu cine votez??!!! e pentru mine, anul acesta mai mult ca in orice an, o intrebare de referinta! stateam aseara de vorba cu cineva despre prostia numita "desemnare de prim-ministru" si deodata m-a palit: bai, eu cu cine votez anu asta?!! Daca ar fi sa-l ascult pe Mircea Badea, nu m-as mai chinui sa ma deplasez, dar eu vreau sa ma duc. Nu ca as avea cu cine sa votez,da de ce sa-i las pe micuti sa se "joace" iar cu votul meu? mai bine imi anulez singura votul decat sa mi-l fure ei. Ca de furat se va fura, asta pot sa bag mana in foc...nu se lasa el Baselu invins asa usor, fara lupta "dreapta"! Si pentru ca Romania is "the land of choice" si deigur, o tara democratica in care votul si dorinta poporului primeaza (in fundal se aud rasete innecate si fluieraturi), o sa imi iau in serios datoria de cetatean si o sa studiez cu sarguinta oferta electorala scoasa anul acesta pe tarabe de clasa politica autohtona. Punem pariu ca e un best seller??!! adica ei isi iau banii pe drepturile de autor si noi ramanem iar ca prostii pentru inca 5 ani! aaaa...v-am zis ca ploua afara???...asta mi se pare la ora asta cel mai important intr-o tara de ... 3 lei!

Niciun comentariu: